A Társaság tagja 2012 óta.
Születési idő és hely: 1949. augusztus. 26., Ungvár
Lakhely: Ukrajna, Kárpátalja, Ungvár
Tanulmányok:
1974-ben befejezte a Kijevi Állami Képzőművészeti Főiskola építészeti karát.
Tagságok:
2012-től tagja a Kárpátaljai Magyar Képző- és Iparművészek Révész Imre Társaságának. Különböző technikával, többnyire pasztellel dolgozik
2005-ben a MÉKK Munkácsy Mihály Egyesületének alapító tagja, társelnöke. Állandó résztvevője a Tiszaháti Munkácsy Mihály Képzőművészeti Alkotótáboroknak, a MÉKK Munkácsy Mihály Képzőművészeti Egyesület csoportos kiállításainak.
2007-től az Ukrán Képzőművészeti Szövetség tagja
1984-től az Ukrán Építészeti Szövetség tagja
Egyéni kiállítások:
1989, 1999, 2004, 2007-2015: Ungvár.
1989-1991, 2010: Magyarország.
1991-92: Csehország.
2008: a Kárpátaljai Nemzetiségiek Kulturális Központja, Ungvár.
2009: Európa-Magyar Ház (Beregszász), benei faluház (Bene).
2009: Életmű kiállítás, Ungvár Galéria, Ungvár.
2009: Bártfa (Bardejov, SK)
2015: Ungvári Hungarológiai Központ
Csoportos kiállítások:
1984-2015: Kárpátaljai művészek kárpátaljai kiállításai (Ungvár).
1984-2015: Ukrajnai művészek kiállításai (Kijev).
2000. december – 2001. január: Kárpát-medencei képző- és iparművészek millenniumi kiállítása, Boksay József Szépművészeti Múzeum, Ungvár
2006: Kárpátaljai festők kiállítása Budapesten.
2007-2012: Péterfalvai Képtár, Péterfalva.
2009: Európa-Magyar Ház, Beregszász.
2010: Sárospatak, Szirmabesenyő.
2013-2018: Kárpátaljai Magyar Képző- és Iparművészek Révész Imre Társaságának kiállítása
2007- 2017: Kárpátaljai Népművészeti és Népi Építészeti Múzeum, Ungvár, (MÉKK Munkácsy Mihály Képzőművészeti Egyesület képzőművészeti tárlatai.
ARS POETICA
Ha a végzettségemet igazoló papírt nézem, arra azt írták díszes-cirill betűkkel, hogy архитектор, tehát építész. Ezt nem csak a diplomámban olvasható sorok, de az életem során tervezett lakóházak, különböző stílusú és funkciójú építmények is alátámasztják. A szakmámban eltöltött évek közben, a papírra vetett ablakokon kinézve, a kinti tájra kezdtem felfigyelni. A tervezőasztal köré húzott falakat lebontva, érdeklődésem a festészet és grafika felé irányult. A mérleg nyelve sokáig az építészet oldalára billent, de ez mára megfordult és a grafika, valamint a pasztell lett meghatározó munkám során.
Mindig csodáltam a természetben jelen lévő rendszert annak szerkezetét és felépítését. Egy épület tervezésénél is fontos a könyezeti és természeti adottságok figyelembe vétele. A környezet különböző befolyásoló tényezői egyben segédkezet adhatnak a tervezéshez. Az alkotói folyamat kezdeti, tervezői stádiumában a fehér papír előtt állva meglátjuk egy épület-táj szerkezetét és kezd megjelenni a kép, aminek az alkotó kéz ad formát.
Grafikai munkám alapanyagaként a porpasztellre találtam, amiben egy érdekes kettőség jelenik meg. A festészet és garfika határvonalán egyensúlyozó technika alapanyaga, a porból kemény rúddá préselt kréta. Ez a rideg és törékeny rúd olyan puhaságot rejt magában, amit a kéz és újjak simogatása kel életre a papíron; az így született képeim témája pedig a táj, pontosabban a kárpátaljai táj lett.
Kárpátalján a hegyek veszik át a falak szerepét, amelyek a különböző korokban megnyíltak és beengedtek minket egymáshoz, majd elzártak minket egymástól, de mindig oltalmazták a lábainál élő emberek színes kavalkadját, így életünk kiradírozhatatlan részévé vált. Ebben a „házban” sokan lakunk, a különböző nemzetiségek és hagyományok olyan kultúrális képződményt hoztak létre, ami renget embert, többek között engem is alkotásra inspirált és teszi azt a mai napig.